5 dagar kvar till BF!

Oj vad tiden går fort, jag är redan inne i vecka 40. 
Som jag mår just nu så ska jag inte klaga allt för mycket. Trött är jag nästan hela tiden och de sista dagarna har jag blivit väldigt frusen av mej. 
Något som jag haft problem med under hela graviditeten är att jag har ibland så grymt ont i mina revben och det kan jag säga er att det inte har blivit någe bättre, utan bara värre. 
Saknaden efter bebbe blir bara mer och mer. Dennis pratar med magen varje kväll om hur mycket han vill att den ska komma ut nu. <3 Snart kommer våran ängel! Helst nästa år men om den vill får den gärna komma nu. 
 
Nu ska jag bråka lite med Akita som har snott min värmefilt för 511 gången.. 
Jäkla hund! 

Kommentarer
Postat av: Evelina Engström

Ååh, det är ju så spännande!! :) inte länge kvar nu ;)

2012-12-27 @ 20:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0