En tripp på stan

Idag har jag somsagt spenderat dagen på stan. 
Mötte först mamma och tog en snabb fika med henne, efter ett tag kom nina och då blev det att kolla runt i lite affärer. Sen kom underbara Marja och bjöd på lunch/middag på opalen och så blev det present öppning, tack så mycket <3 
Blev en hel del surr och massa tittande i alla affärer på jakt efter de sista julklapparna men hittade inte någon alls. Vad ska jag ta mej till! Blir att åka till Luleå i morgon och förhoppningsvis hitta de sista. 
Jag hittade massa fint till mej själv idag iallafall. Tröja, linne, kofta, massa smink och nagellack. 
 
Nu ska jag "slänga" mej på sängen och glo lite film! 
Och svaret är jaa! Jag kommer sprängas snart ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0