Lite shopping!

 Vid lunch tiden blev det att åka av till Dennis farmor. Hade jätte trevligt, massa småprat och god mat. Roligt för bebbe att ha en gammel farmor. Blir nog efter henne vi kommer döpa våran lilla prinsessa ;)
Efter det for jag och lämnade av Dennis på jobbet och mötte upp min kära mamma på stan. Det blev att titta runt lite i affärer och sen en liten fika på opalen.Mamma hittade lite kläder åt bebben och själv hittade jag ett par nya mamma leggings, det finns nog inget skönare just nu.
Var i stort behov av de också då jag spräckte mina i röven igår.......
Kommer knappt i några kläder alls nu men känns så onödigt att köpa massa nytt när jag ändå förhoppningsvis kommer gå ner några kg snart. Ligger just nu på + 26kg.. hujja, det blir jobbigt att få bort det sen men är man sugen på gosaker så är man.
 
Lillan skulle bara veta vilken snäll mormor hon har.
Hon hälsar tack!
En jätte söt klänning! Vågar inte ta bort prislappen om det skulle visa sig vara en pojke istället för en flicka som de tror att det är.
åå vad jag längtar efter våran lilla bebbe.
FInns inget annat jag tänker på än bebben heeela tiden.
Bebbe hit och bebbe dit, både mamma och pappa vill att du kommer ut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0