Nu är julen över!

Dagen igår spenderades först hemma hos min mamma.
Det bjöds på julgröt och massa smått & gott.
Alla syskonen var där och vi hade jätte mysigt.
Fick bl.a en babyvakt, super bra! Har velat ha en sån så det var tur att jag inte behövde köpa en själv då dom är rätt dyra. Fick även en gosig värmefilt av min kära sambo. Han vet nog att jag är rätt frusen av mej, tack sötnos!
 
Senare på dagen for vi till Dennis familj och firade jul.
Där blev det middag, kalleanka och massa mys med julklappsöppning.
Oj vad barnen hade varit snälla i år, jag har nog aldrig sett så mycket klappar förut ;)
Vi blev ett helt gäng med folk där också, roligt när alla sammlas.
 
Klantig som jag är så glömde jag kameran hemma så jag snor bilder från familjen istället.
Hemma hos mamma.
Hemma hos Bettan
 
Hittade inga fler bilder så vi får nöja oss sådär.
Nu ska jag lägga mej på soffan lite och ta de lugnt.
Är fortfarande jätte trött efter igår och än är det inte över.
Ikväll ska jag till Dennis pappa och fira jul och i morgon ska jag och mina syskon till min pappa.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0