Tacos lunch

Oj så trött jag var i morse, har sovit till halv 11 idag vilket inte händer allt för ofta. Tror nog att jag behövde de men nu känner jag mej pigg och allert igen. Måste ju passa på att sova så mycket som möjligt nu när man inte vet om bebben har tänkt att komma. 
Dagen blir att spenderas med Nina på stan. Handla de sista julklapparna, hoppas bara jag hinner klart idag så jag slipper åka runt i morgon eller på söndag och försöka hitta något. 
Ska även träffa mamma en sväng också när vi lika är i stan. 
 
Igår blev det Tacos till middag och en bra film tillsammans med Dennis, jeppe och Ludde. Jätte roligt att de kom förbi då det var allt för länge sedan vi träffades. 
 
Lawless hette filmen och får 4 av 5 toasters ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0