Tur att jag har dej!

Inatt har jag verkligen sovit skit dåligt.
Har vaknat flera gånger av att jag har mått illa, halsbränna och väldiga sammandragningar. Och ett pluss på de så har jag jätte svårt att somna om när jag väl har vaknat
Dennis har jobbat natt så hunden har varit på sin vakt och tittat ut genom fönstret nästan hela långa natten. Såfort någon har gått förbi eller att hon har hört något litet ljud har hon "morrat/muffat" till lite så att jag vet att det är något konstigt där ute. Min gulliga vovvsing ska vakta sin matte :)
Nåja, till slut somnade jag och sov nästan till kl 11 vilket var grymt skönt. 
Klev upp, åkte till Opalen och sen till Nina med lite lunch. Blev där ett litet tag och busade med Aisha som har blivit såå stor. Så liten men ändå så begåvad och smart.
 
En gammal bild på mej och min ninilajnen.
 
Planen var att under em skulle jag och Dennis fara till Maxi och fira hans 1års dag men jag orkade verkligen inte. Kände mej jätte trött och hade sammandragningar hela tiden så vi fick ringa dit och avboka. Hoppas jag är piggare i morgon så vi kan åka förbi då och göra något roligt under kvällen, det är ju trotsallt nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0