Det tar sig!

Har börjat komma i ordning lite hemma nu.
Ännu har inte riktigt alla gardiner och hyllor kommit upp men det är för att vi inte har någon slagborr.. det är ju betongvägg nästan överallt.
Det tar också lite längre tid för att jag har börjat bli lite tröttare än vanligt och känner mej lite tyngre. Tur att jag har massa fina nära och kära som har hjälpt mej att få till det lite.

Hallen
Köket
Vardagsrummet och mina två favoriter
sovrum.
stora toan
 
Det blev inga kort på den lilla toan och på gästrummet.
I gäst rummet/barnrummet står det bara lite kartonger och massa små tjafs, inget att visa upp riktigt ännu tycker jag ;)
Nå nu ska jag försöka sova lite. Ska upp tidigt i morgon och fixa mej för att åka på barndop.
Sov gott och kram på er!

Kommentarer
Postat av: kickan

Åhh va stort och fint det är =)

2012-11-12 @ 08:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0