En dag jag inte kommer göra många knop

Hej på er! Nu har det varit kass uppdate igen.
Jag mår bra iallafall och magen växer så den knakar.
Bebben har vänt sig om igen så den ligger med huvudet upp och fötterna ner så näsa vecka blir det ev. vändning. Hoppas verkligen att det går bra.. är lite nervös men vad gör man inte för att lilla bebben där inne ska ha det så bra som möjligt.
Har börjar bli tröttare och tröttade, känner mej även ovanligt gännlig haha :)
 
Igår fort vi iallafall på ikea, oj så mycket fint jag köpte.
Dock när jag kom hem och satte mej ner så kom jag på massvis med saker jag hade glömt att köpa men det finns nog på andra affärer också.
Tur att jag inte komihåg allt heller för bilen för verkligen fullpackad med saker, hade inte rymts mycket till.

Visar bilder senare idag på vad som köptes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0