Mysdag..

Idag har varit en sån dag som jag inte har gjort något alls. Jag har inte ens bäddat sängen? Jaa en 100% slö dag med andra ord, som jag nog behövde.
Har kännt mej orkeslös och sovit bort i stortsett hela dagen. Kan bero på att Dennis och hunden har snarkat i kör hela natten så jag har vaknat och sparkat till honom några ggr ;) hehe, snäll sambo han har.
 
Igår efter dopet spenderade jag eftermiddan och kvällen med Dennis, Fredrik och Sofia.
Vi åt god middag, busade med hundarna och spelade en omgång bowling.
Orkade dock bara spela en serie men det var ändå jätte roligt.
 
Sötnosarna
"Jag vill också sitta på en stol och vara med"

Nu ska jag försöka fixa lite små saker här hemma innan jag blir trött igen.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0