Borta bra men hemma bäst

Kom hem för ett litet tag sedan.
Tack snälla svarfar för skjutsen.
Ska upp till jobbet i morgon bittit, jippie! Längtar redan.
Har inte alls gjort mycket idag, tagit det lilla lugna bara.
Sitter jus nu och trycker i mig massa chipis.. funderar på om jag kanske ska ta mej något att äta i stället men är inte riktigt säker på att jag orkar gå till köket.. Ibland är man allt bra lat ;)

Något som jag har besvärats av i dag är det där jäkla tryckt under/mot mina revben.
Känns som att det är någon som sitter bakom mina revben och puttar ut dom, samma sak på bak och framsida av kroppen.
Ser ut som en gammal kärring när jag ska ställa mej upp från soffan, det är då det är som värst. Det känns som bäst då jag är uppe och går.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

de liknade ju dig dedär! :)

2012-09-24 @ 17:37:53
URL: http://yanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0