Fortsättning

Nu har bloggen varit nere allt för länge men äntligen är den fixad, tack fina Nina!
Mitt liv har förändrats lite också sen sist jag skrev.
Eller lite och lite och det har hänt mycket sen senaste ;)
Ett litet liv är nämligen berkänat till 01/01-2013.
Jag ska bli mamma, vilken underbar känsla och lycka!
Längtar redan till den lille/lilla ska komma.  
Kan knappt tro det själv men det smälter allt mer och mer.

Jag har börjat få en liten bebiskula också, super mysigt!
Måste åka till mamma någon dag snart och hämta min kamera.
Det är sjukt svårt att ta kort med mobilen och det blir inte heller världens bästa kvalla på bilderna..
Snart dax för en ny mobil skulle jag tro ;)
Ska börja göra mej redo inför lite jobb men ska försöka skriva varje dag.
Puss & kram Cecilia
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa H

Du är så vacker med din mage <3 roligt att du har börjat blogga igen. Lycka till på jobbet :)

2012-09-12 @ 14:43:21
URL: http://hempan.blogg.se
Postat av: Nina

fiiiina magen!! <3

2012-09-12 @ 17:23:42
URL: http://yanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0