Onsdag!

Nu är det onsdag med trist och grått väder.
Vaknade för ett bra tag sedan och har nu världens ryggvärk.
Så kan det gå när man somnar på soffan.
Jag har haft ont i mina revben på högersida i säkert 2 veckor nu, börjar bli riktigt jobbigt + att jag inte kan sitta allt för länge utan måste upp och gå eller stå för att det ska gå över. Undra vad det kan bero på?

Dagen igår spenderades hemma i sävast med min familj.
Fick träffa lilla maxi som hade blivit såå stor, hujja vad tiden går fort.
Efter det var jag barnvakt åt Elias och Love, det gick super bra.
Dom är så snälla dom där två.
Vi åt mat, gick en lång promenad och badade.
Tillslut så somnade dom små och det gjorde jag också ;) 
Vaknade efter 23 någongång av att Åsa kom hem så det var bara att snabbt försöka vakna till liv och sen åka hem för att fortsätta sova.
Nu ska jag försöka fixa mej något att äta.

Bjuder på en bild av lille Maxi
Foto: Kör bil och blir glad när farbror pratar
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

De där me ont vid, under, bakom revbenen kommer du ha fram tills bebis är ute skulle jag gissa.. Svinjobbigt.. :/

2012-09-21 @ 07:28:01
URL: http://pallini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0